04 martie 2010

Nu inca





Ma evaluati. Ma comparati. Ma mutati dintr-o categorie in alta. Imi cititi gandurile si imi descoperiti cele-mai-bine-ascunse minciuni. Cele-mai-bine-ascunse secrete. Ma conduceti in discutii, aflati, stiti. Ma cunoasteti.

Ma evaluati dupa ce-stiti-ca-trebuie, si ma comparati cu pe-cine-ati-cunoscut. Putem inventa multe categorii. Gandurile-mi sunt bine ascunse, iar minciunile sunt inramate pe perete. Secretele sunt doar ale mele, greu de purtat. Dureros. La discutii sa fiti atenti - eu sunt, intotdeauna. Ma cunoasteti?

N-a fost niciodata simplu, cu mine. Si intotdeauna ati obtinut doar ce v-ati dorit. Cu mine n-a functionat niciodata comparatia cu pe-cine-ati-cunoscut. Poate dupa.

Va privesc, va admir ca ati reusit sa obtineti ce v-ati dorit, ma bucur ca sunteti fericiti. Si stiu ca nu va pasa.

EU nu plec nicaieri, totusi. Nu inca.

Niciun comentariu: