03 martie 2010

Cand ma uit la stele

Iti impleteai parul, atenta. M-ai vazut, mi-ai zambit scurt, in oglinda. 


Ai venit sa-ti iei lucrurile?

N-am reusit sa te mint, niciodata. N-as fi reusit sa te mint nici atunci. Imi venea sa rad, ti-am zambit, mi-ai zambit inapoi, si ai ridicat din spranceana.

Deci?
Trebuie? 
Nu, nu neaparat. 

De la fereastra ta se vede orasul, pana departe, agitat si zgomotos. In mine e liniste. Imi aprind a doua tigara, imi place la tine, aici a fost mereu liniste.

Deci nu ne mai lasam impreuna de fumat, sa inteleg. 
Eu ti-am zis ca n-o sa ma las niciodata. 
Am avut vreo sansa, macar? 

Nu stiu ce sa raspund. Nu, cred ca n-ai avut.

N-am avut, stiu. Am stiut de la inceput. 
Si..
Esti altfel, stii? 
Sunt acelasi. 
Nu, e alta privire. Nu ti-am vazut-o niciodata, privirea asta. Ai renuntat.

Sa renunt? Nu pot sa renunt. Nu stiu ce sa-ti spun. Vreau sa vorbesti tu.

Si, se termina asa? 

Niciun comentariu: