25 ianuarie 2010

Elephant in the room



8 comentarii:

Carmen spunea...

how come? u really fucked it up this time haven't u, my dear?! :)

derelict spunea...

Da, I kinda did.

Oricum, am mai discutat de melodia asta, parca, nu? :P

Carmen spunea...

yeap. mi-ai spus ca te trezesti cu ea in cap, parca.

de ce sint moderata?

derelict spunea...

nu mai stiu exact. dar parca totusi era ceva legat de tine, cu melodia. cred ca tu mi-ai zis de ea.

toata lumea e moderata.

Carmen spunea...

am pus-o pe blog zilele trecute. (kinky)

stiu ca toata lumea e, dar eu am luat-o personal.

derelict spunea...

asta ti-ai gasit tu sa iei personal?

Carmen spunea...

pai absolut tot ce primesc, primesc intr-un fel propriu. personal ii spune.

derelict spunea...

Stai putin... Eu zic de ce "iei". Tu imi spui de ce "primesti". E o diferenta, nu?