05 ianuarie 2010

Data viitoare

Te vazusem de cand am intrat. Rochia scurta, albastra, cizmulitele maro. Parul negru, drept, si tigara subtire in mana.

Nu m-am gandit, ne-am asezat in fata ta pentru ca era singura masa libera. Si au inceput. Aceleasi discutii. A fost ultima seara, dintr-o vacanta ratata. O seara pe care am vrut-o eu.

La inceput doar am incercat sa-mi imaginez despre ce vorbiti. De ce zambesti, la ce te gandesti cand te incrunti sau privesti pierduta pachetul de tigari. Prima oara cand te-ai uitat, te-ai uitat prin mine. Ei vorbeau despre bani. O auzeam spunandu-mi aceleasi nimicuri, ma gandeam ca s-a terminat, si ca nu veau sa plec nicaieri. Te-ai uitat prin mine, si am vrut sa te intreb la ce te gandesti.

Irish cofee am baut. Trei.

Te-ai uitat si ai vazut ca ma uit, si n-ai inteles. Ma gandeam ca nu stiu ce sa fac. Ca nu m-am mai simtit asa de mult timp, ca nu vreau sa ma intorc nicaieri. Te-ai uitat din nou, si ti-ai aprins o tigara. Ai ochii negri. La ce te gandesti?

M-am gandit ca mi-ar fi placut sa fumez, din nou, ca sa imi aprind si eu tigara dupa tigara. Mi-ai zambit, si am zambit si eu. Ma intrebam unde am gresit, daca am gresit cu ceva. Cand au trecut atatea zile, si la ce m-am gandit. Cu cine am fost.

I-ai zis prietenei tale de mine, razand. Ea s-a incruntat, tu mi-ai zambit si m-am intrebat ce naiba fac. Te jucai cu parul, si erai la al doilea pahar de vin. Ce sarbatoreati?

M-am gandit ca nu mai are importanta, oricum, a trecut si nu mai conteaza cine e nemultumit. Ea facea planuri langa mine, ei vorbeau de masini. M-am gandit ca pana la urma, eu sunt cel important, nu? Am ridicat ochii din telefon, si te uitai. Ti-am citit intrebarea in privire, si in zambetul ala nehotarat. Si am zis da. Nu stiu cum am zambit. Te-ai ridicat, si m-am intrebat, prosteste, daca sa vin dupa tine. Te-ai uitat, iesind, si am zis ca da. Ca nu mai conteaza, oricum. Nu stiu ce-am zis, cand m-am ridicat.

M-ai atins pe mana, cu unghia. Cu acelasi zambet, nehotarat.

- E prietena ta?

Te-am sarutat, si te-am simtit moale, la mine in brate. M-ai sarutat inapoi. Si din nou. Respiratia ta intretaiata, in umarul meu. Ochii caprui, nu negri, cum credeam. Te-am sarutat din nou, nu stiu a ce miroseai. Cu mana pe piciorul tau, pe dresul negru, ti-am ridicat rochia moale si te-am strans, lipita de mine. Ai gemut, si m-am oprit.

- Cine naiba esti?

Ma tii in brate, si ma intrebi. Nu stiu. Nu vreau sa plec nicaieri.

- Zi!
- Data viitoare.
- Ce data viitoare?
- Data viitoare cand vin acasa.

La ce te gandesti, acum? Ai aflat cine sunt?

Niciun comentariu: