06 noiembrie 2007

... si nu am cuvinte

Voices, A thousand thousand voices
Whispering, the time has passed for choices


Am in draft un post despre bani .. din seria "legile banilor". Mai am in draft un post despre gandire pozitiva, un raspuns la "provocarea" Adelaidei. Am in draft multe posturi pentru un blog nou, de "rudimente" de marketing online ( ma uit si nu am cum sa nu compar ce vreau eu sa fac cu ce exista deja la basicmarketing). An in draft doua proiecte mici-de-tot dar in care cred si in care sunt hotarat sa "investesc" mai mult decat entuziasm (am sa fac o lista cu ceea ce s-a facut in punct ro la care m-am gandit cu de la 6 luni la 3 saptamani inainte)(nu ma laud ca am idei bune - idei bune avem toti, ma urasc si ma condamn ca nu am facut nimic).

Am in draft scrisori de adio, am in draft nemultumiri si regrete, dar si sperante si planuri. Am in draft episoade de comedie care sunt sigur ar intrece episoade (cele mai ... "slabute") din MASH sau Seinfeld.

Dar am sa scriu un adio pentru care nu am cuvinte. Am spus ce aveam de spus. Articolul l-a citit multa lume, nu stiu cine m-a inteles sau cine a fost de acord cu mine, important e ca a fost acolo si am putut sa il recitesc...

Am mers prea departe cu frica, nesiguranta, nehotararea, delasarea, acceptarea, compromisurile, vina si vinovatia; am vorbit prea mult si am facut prea putin, am ratat prea multe ocazii si am pierdut din vedere ce era cel mai important. Mi-e frica pentru ce urmeaza, nu stiu ce am sa pierd si ce am sa castig, nu stiu nici macar ce aleg, dar stiu ca nu pentru asta sunt aici. Ceea ce se intampla e o rusine, si eu pot mult mai mult.

Cu sau fara sampanie ... i'll see you on the other side.


Un comentariu:

Anonim spunea...

succes! see you at the top! ;)