05 aprilie 2007

urme (3)

...Once upon a time i met you...
Imi aduc aminte ca eram singur in casa mica, de lemn, si m-a cuprins sentimentul asta de ...
Imi amitesc, pe masa, "Exercitii de admiratie", Cioran "ai grija, s-au sinucis unii dupa ce au citit din Cioran", un pahar de J&B Rare, si telefoanele mobile care clipeau verde, in contratimp.

...It was many years ago...
Mirosul de menta din masina, caldura innebunitoare si melodia atat de cretina dar pe care am ajuns sa o ascult din nou si din nou, pana am inceput sa dansez in gand.

Marginea soselei pe care am oprit si kilometrii de verde si de albastru care se deschideau inainte, mirosul de brazi si de incins de la masina si fericirea aia cretina, care te face sa razi din nimic.

Fericirea ca esti stapan peste toate , peste brazi, sosea, albastru si timp. Ca nu-ti pasa ce spune lumea, ca ai tot timpul din lume, ca poti, si ca "o sa fie bine".

Poti lasa peste tot urme de fericire, ca sa le gasesti cand visezi. Trebuie doar sa visezi.

..you can come to visit me..
Orbita - Call me Misha

Niciun comentariu: