27 martie 2007

pareri

un post care e "draft" de mult... cu adaugarea ca imi dau seama ca greseala e a mea. Intr-o astfel de situatie, eu sunt cel care ar trebui sa spuna "Stii ce - nu ma intereseaza." , nu sa stau si sa ma enervez in tacere de 9 ori, iar a zecea oara sa sar in sus, tipand si reactionand "deplasat". Normal ca eu par deplasat, ca reactionez "disproportionat", dar.. oameni buni, chiar nu va dati seama ca sunteti .. exagerati ? "Tact" ?

Incerc sa linistesc niste ganduri, si nu reusesc. Incerc sa le scriu. Sunt despre oameni, pareri, pedanterie, bigotism.

Despre bigotism... DEX-ul nostru da numai definitii legate de religie. Eu cu termenul asta am luat contact si l-am invatat ca fiind cel cu sensul dat de wikipedia: " A bigot is a prejudiced person who is intolerant of opinions, lifestyles, or identities differing from his own."

Vorbesc aici de unul din punctele mele slabe. Eu cu oameni de genul asta nu pot vorbi, conversatia e compromisa din start. Punctul slab e ca ma enerveaza atat de mult incat de obicei eu sunt cel care "pierd", in discutia cu astfel de oameni.

Mi se intampla si mie cateodata, sa fiu sigur pe ceva, atat de sigur incat sa nu analizez cu atentie toate aspectele problemei, si sa ma trezesc ca cineva ma contrazice, si pe deasupra are si dreptate. Si atunci, ori ma prefac ca nu mi-am dat seama si plec spunand ceva de genul " bai, nu se poate discuta cu tine etc etc " :)) , ori fac o pauza si ma gandesc, "ia uite, are dreptate". "Da, asa e!"

Ei, oamenii astia, nu se gandesc. Daca el are o idee, e aia buna! Daca incerci sa-i spui ca nu e asa cum crede el... e nenorocire. Daca incerci sa-i spui ca ti-e sete in timp ce prezinta "ideea" - nenorocire.

Si daca nu ma intereseaza? Ok , poate sunt de acord ca "metalizat" arata mai bine decat "alb 13" si as putea sa fiu de acord CU tine, dar uite, subiectul chiar nu ma preocupa acum.. chiar TREBUIE sa fiu de acord cu tine ? Si aici vine surpriza pentru tine - NU!! Nu am nici o datorie fata de tine sau fata de nimeni, ok?

Fii atent: daca sunt de acord sa te ascult, nu inseamna automat ca sunt si de acord cu ce spui, si daca tu vrei sa-mi spui ceva asta nu inseamna ca eu trebuie sa te si ascult. Subdezvoltatilor! (alt cuvant mai bun nu gasesc, sorry..)

Am spus de pedanterie .. ok, nu stiu foarte bine istoria antica, nu o stiu chiar deloc. Dar stii ce , asta nu inseamna ca sunt automat foarte interesat de povestirile tale.. Nu ma intereseaza sa aflu nici nuantele politicii interbelice, si nici metoda EXACTA prin care tu ai facut nustiuce. Poate chiar nu vreau sa aflu si sa invat nimic !!! NU MA INTERESEAZA!

Repet, iar -cum imi place sa spun- inca o data, din nou.
Nu sunt obligat sa ma intereseze aceleasi lucruri ca pe tine, si nu sunt obligat sa ascult sau sa fiu de acord cu tine. Lasa-ma!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesant articolul dumneavoastra,sincer m-a impresionat,o sa il recomand si prietenilor mei.www.X6.ro.

derelict spunea...

multumesc ?:d