18 ianuarie 2007

Iluzia propriei genialitati

nu rasare numai din faptul de a nu fi inteles dar si din situatia de a nu intelege. Elogiul prostiei: psihologie aplicata la viata cotidiana. Vasile Pavelcu.

Superb.

In singuratatea mea - promit ca nu fac filosofie acum - m-am distrat azi cu fragmente din cartea asta.

Nu inteleg pe cineva. De ce? Pentru ca ideea lui e "mediocra" - cum spune in carte - si mai mult, omul e mediocru, nu stie sa se faca inteles. Ce mai, e prost de-a dreptul. Sunt prea destept pentru el. "Aici atingem momentul tragic, cand genialitatea fictiva si prostia autentica declara, in culmea megalomaniei, razboi prostiei aparente si inteligentei autenice."

am sters ce scrisesm in continuare, mi-am dat seama ca am promis sa nu fac filosofie .. alta data

That's how a rebel speaks
While all the others sweak
IIo - Rebel

Niciun comentariu: