04 decembrie 2006

Acum ma simt ca si cum ...

as fi castigat un premiu surpriza.

Pentru ca , asa, din senin, am inteles o chestie foarte importanta pentru mine.
Am auzit de sute de ori despre modurile subtile in care te sabotezi singur. Despre chestiile negative pe care le asociezi ( gresit) cu succesul, cu banii etc. si asa "ceva te retine". Nu pot sa spun ca nu am crezut in ideea asta, dar pana acum pur si simlu nu puteam sa mi-o explic, sa o inteleg , sa imi dau un exemplu .. din mine.

Am citit tot felul de exemple: daca ai bani iti pierzi prieteniidaca ai bani unii din prietenii sau cunostintele tale o sa aiba nu stiu ce comportament impotriva ta si tu in subconstient stii asta si nu vrei. BS. Stiu asta si nu ma intereseaza. Ca simti ca daca tu ai bani inseamna ca i-ai facut pe spinarea altora, si nu te simti bine. Pe naiba. Ca succesul inseamna ca vei fi singur. etc etc

Ei bine azi mi-am dat seama despre ce e vorba, am inteles, cum s-ar spune. Si da, in ciuda faptului ca am declarat de zeci de ori exact contrariul, mi-e frica de bani si mi-e frica de success. De ce ? ( Pentru ca sunt un idiot? Nu. )

Imi doresc mult sa castig un milion de dolari la loto dar mi-e mai frica sa se intample chestia asta. De ce anume mi-e frica? Nu am sa stiu ce sa fac cu banii, am sa-i investesc prost, am sa-i pierd, am sa ma fac de ras.

Imi doresc foarte mult sa am afacerea mea proprie, si sa am succes, dar .. daca la un moment dat am sa incep sa pierd ... am sa pierd totul, am sa ma fac de ras, o sa fie prea tarziu ca sa mai fac altceva.

Mi-e frica sa fiu bun la servici pentru ca mi se pare ca ratez altceva. Si mi-e frica sa plec de la servici pentru ca dau cu piciorul la ..

Daca citeste cineva asta , stiu, o sa zici " Ce idiot, pai toata lumea stie chestia asta , ca mereu ti se pare ca pierzi mai mult de cat castigi, ca e in <> umana sa aiba sentimentele astea, indecizia, etc."

Eu am trait in nebunia mea, pana acum, cu sentimentul ca sunt mai presus de fricile astea. Si mereu ridicam din umeri cand auzeam un astfel

Si asta este explicatia locului unde ma aflu acum, a faptului ca nu fac altceva , ca nu am mai mult, (ca nu castig la loto), etc

Off iar nu pot sa termin ce am de spus din cauza servicului.

Niciun comentariu: