01 noiembrie 2006

stare de ..

Nu-mi doresc nimic, nu fac nimic, nu ma bucur, nu am timp. Ma enervez. Ma enervez si mai tare. Ma grabesc. Sunt obosit. Disperat.

SI mai grav este ca nu inteleg de ce. Daca stau , asa cum stau acum, si ma gandesc, nu inteleg de ce sunt asa.

Stiu de ce sunt obosit, pentru ca stau 18 ore pe zi in fata monitorului. Ce nu stiu este de ce fac asta , pentru ca ce trece de 8,10 ore nu-mi aduce nimic in plus.
Stiu de ce sunt nervos, pentru ca (am impresia) ca sunt inconjurat de prosti. De oameni care ma forteaza sa fac anumite lucruri pe care nu vreau sa le fac.
Ma enervez si mai tare pentru ca imi dau seama ca nu fac ceea ce trebuie, spun ceva si nu ma asculta nimeni. Bigotismul generalizat. "A bigot is a prejudiced person who is intolerant of any opinions differing from their own. "

De fapt sunt suparat nu pe altii,sunt suparat pe mine. Pentru ca nu reusesc sa fac ceea ce ar trebui sa fac si ma invart in cercuri din ce in ce mai mari , mai departe de centru.

Ce naiba...

Niciun comentariu: