18 iulie 2007

painted black

Am fost la Concert la Rolling Stones, si am pus intentionat cu litera mare, pentru ca a fost un show adevarat, in spatele caruia se vad nu doar banii si experienta dar ( si cel mai important, cred eu) dorinta de a fi foarte bun (cel mai bun) in ceea ce faci.

Am citit astazi diverse chestii marunte, si am sa comentez doar faptul ca Mick ... nu a invatat romaneste ca sa spuna replicile respective, le citea de pe un prompter mic, ascuns nu-stiu-unde. Hmm... you f**** idiot, toata lumea e constienta ca nu a invatat romaneste. Ideea e ca a facut efortul sa citeasca replicile respective macar odata inainte, ca sa le pronunte macar "aproape" bine, cand nu era nevoie nici pe departe sa faca chestia asta. Asta e "the extra step", si asta fac doar cei care isi doresc sa fie (si care pana la urma ajung) cei mai buni.

A fost un show extraordinar, si ma bucur ca am fost acolo, cu atat mai mult cu cat am fost cu taica'miu de 63 de ani, cu care am ascultat melodiile astea de cand aveam 5 ani. Imi aduc aminte albumul ( vinil) Sticky Fingers, cu 'limba' si fermoar cu care ma jucam... (The Sticky Fingers Working Zipper LP).

Dar faptul ca a fost un concert Rolling Stones nu inseamna ca nu a fost un concert Romanesc. M-a dezamagit faptul ca am avut EXACT acelasi bilet cu cineva (da, au vandut bilete in duplicat, dar jumatate din sector era gol - sectorul 27), dar mai mult de atat m-a dezamagit faptul ca nu am avut cu cine sa lamuresc situatia si ca toti si-au pasat vina de la unul la altul si nimeni nu a vrut sa-si asume o rezolvare.

Toata lumea critica aglomeratia, si portile prea putine, si .. Oameni buni... aglomeratia nu e vina nimanui, decat a celor care ... se aglomereaza. Eu unul nu am suferit de aglomeratie, chiar mi s-a parut surprinzator de bine organizat, pentru ce am mai vazut pana acum. Se plange lumea ca nu mai era bere in timpul concertului, si a murit de sete. Fratilor, inainte de concert erau sucuri, apa , bere. In timpul concertului trebuia sa o aveti deja, si sa ascultati muzica, nu sa va ingramaditi pentru inca o bere. Daca sunteti o turma, nu va mai plangeti.

In alta ordine de idei, daca tot vorbim de prosti, nu am masina pe care mi-o doresc, nu am casa pe care mi-o doresc, nu am lucrurile, hainele, vacantele, etc pe care mi le doresc, am refuzat in ultima vreme niste oferte destul de interesante de "job"-uri (in virtutea unui plan din ce in ce mai inexistent), dar NU MUNCESC.

Niciun comentariu: