20 iulie 2007

Life XP, SP2

My Life -> click drepta -> Manage -> din lista din stanga - click pe Life Defragmenter

In fereastra din dreapta, itemul "Life" selectat si click pe butonul Analyze.
Crr Crr
"Volume (Life:) has 4% free time, but only 3% is available for use by Life Defragmenter (due to reserved system time). To run effectively, Life Defragmenter requires at least 15% usable free time - There is not enough time to properly complete the operation. Delete some unneeded tasks from your (hard) life, and then try again."

Hmm... Hai sa o luam metodic..

My Life -> Life: -> click dreapta Properties -> Life Cleanup. Crr Crr "Life Cleanup is calculating how much time you will be able to free on Life: . This may take some minutes to complete" Crr. Crr.
Mda, prea putin, ca de obicei, cica "Compress old tasks" nu, mersi. Mai bine mai uit eu la fiecare, pe rand.

Life -> click dreapta -> Explore .. hmm chiar ca "explore".. asta de cand o fi oare aici, si de ce am nevoie de ea? Delete. Dar asta ? Delete? Oare de .. am nevoie? Pai.. nu prea , dar parca nici n-as renunta.. ia sa vedem , cat ocupa? 10 minute pe zi. Ee, nici macar nu e asa mult. Dar asta ? 30 minute, cam mult dar parca fara ea ... . "Common tasks" ??? ce naiba , asta cine mi le-a bagat pe gat ? Downloaded habits ? Delete. Oare n-aveam nimic important acolo ? De fapt chiar trebuie sa sterg toate astea? Am nevoie neaparat acum ...? I sa vedem, cat imi mai trebuie?

Life -> click dreapta Properties -> Free time: hmm 17%, e destul.

Deeci ..
My Life -> click drepta -> Manage -> din lista din stanga - click pe Life Defragmenter
In fereastra din dreapta, itemul "Life" selectat si click pe butonul Analyze.
Crr Crr

Mda.. vad ca merge .. oare pot sa-l las mergand si sa fac altceva acum? Ca am treaba ...

Niciun comentariu: