16 decembrie 2010

Pierdut

in povestile mele, m-am facut ca nu vad. Sau poate chiar parea ireal sa se intample, si nu mi-a venit sa cred. Da, se intampla, cred ca am luat totul prea usor cu tine, nu m-am mai chinuit deloc.

Ai fost "un dat", pentru mine. Am fost sigur, m-am obisnuit, am pretins. Mi s-a parut ciudat sa dau, pana la urma, nu e nevoie, nu?

Si acum? Ce urmeaza? Sa nu mai primesc nici macar ce primeam pana acum. Sa nu inteleg. Sa pretind, din nou, mai in gluma mai in serios. Sa negociez. Sa bat din picior.

Sa Aleg.

Pentru ca... am de unde alege, pana la urma. Nu?! Am optiuni.

Poti sa aleg o ridicare din umeri. Sa-mi spui ca pana la urma, oricum, despre ce e vorba aici?! Nu e vorba despre nimic. N-a fost, nu e, nu va fi. Poti sa mai joc niste carti, le am, le intorc de pe o fata pe alta - nu ma intereseaza, acum.  Dar... in lipsa de altceva, poate fi si ea buna la ceva. Pot sa demonstrez ceva.

Dar o sa-mi fie greu. Pentru ca ceva e. Si ridicarea din umeri o sa fie si o ridicare din sprancene, si am sa-mi dau seama ca e o frustrare, de fapt. Imi tot repet ce inseamna frustrare.. sa-mi dau seama ca imi doresc ceva, si ca nu am. Am sa tot incerc sa ma conving, pana am sa-mi dau seama ca ma amagesc singur. Pentru ca imi dau seama, de fiecare data. Si da, pot sa demonstrez multe chestii, dar cu fiecare din ele nu fac decat sa-mi dau seama ca sunt mai aproape de aceeasi frustrare.

Si atunci, ce alegere a mai ramas? Sa uit n-o sa mearga, sa demonstrez - n-am cui. Sa ignor? Sa... ce? O sa fie greu, dar o alegere trebuie sa fac. Si, rostogolindu-ma fara noima, pierdut, ma desir. 



Sunt curios, ghem, daca ai sa incerci sa dai, ca sa primesti. Pentru ca daca ai sa faci asta, te-ai declarat invins. Irevocabil. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ea stie de blogul asta? :) Let it go, peste cativa ani vei zambi amintindu-ti. Ce zicea Steve Jobs?

Mersi ca ti-ai ales numele asta pentru blog, acum sigur o sa retin cuvantul "derelict", pe care-l aveam de invatat pentru GRE. Bafta :)

derelict spunea...

Mi-am zis ca nu mai public comentariile anonime... Inca o exceptie, totusi.. :)

Da, stie.

Ana spunea...

Parea varianta cea mai simpla. Google Blogger e prietenos cu anonimii (exista butonasul ala acolo, irezistibil) :)

Nu obisnuiesc sa dau sfaturi necunoscutilor pe net, dar m-am regasit un pic prea mult in ce scrii si e sfatul pe care incerc sa mi-l dau de o vreme.

Asa ca scuze de intruziune si spor in toate.

derelict spunea...

Si e un sfat bun, nu am cum sa neg asta.

Daca ai sa reusesti, cand ai s-o faci, mai lasa un comentariu (poate fi si anonim) si spune-mi cum.