18 decembrie 2006

Luni

Ultima "luni" de servici pe anul asta. In continuare ma simt aici "din greseala". E ca si cum ma atept sa se termine; nu mi se potriveste, si nu ma simt bine. Si nu e vorba de serviciul unde sunt acum. E vorba de concept, in general.

Am ajuns aici ... din inertie. La un moment dat, in urma cu ... ceva timp, am renuntat sa mai gandesc pentru mine, am luat decizia ca ceea ce spun altii e deajuns. In felul asta, m-am gandit eu, e mai simplu. Pot sa spun "nu e vina mea". Pot sa spun "eu am zis ca asta n-o sa mearga, dar ..". Da. In felul asta am scapat de responsabilitatea ca inainte de a ma culca sa ma gandesc ce o sa se intample maine. Maine ma duc la servici, unde "muncesti doar cat sa nu fii dat afara si esti platit cat sa nu pleci in alta parte". Pot sa adorm linistit uitandu-ma la un film, de ce sa-mi fac griji pentru maine.

Si la urma urmei, daca maine se intampla ceva rau, nu e vina mea. Nu stiu daca este cineva din jurul meu care sa nu fie vinovat de insuccesul meu. Si daca este, gasesc un loc liber imediat. Daca maine salarul meu ar fi la jumatate si ar trebui sa muncesc dublu, as face-o , la urma urmei, ASTA E. Nu sunt eu vinovat ca am ajuns in situatia asta, din cauza lui x a trebuit sa renunt la .. , si din cauza lui y a trebuit sa plec de la .., si am venit aici pentru ca asa au zis sh si tz ca e bine.

Si la urma urmei, ce vrei? Nu inteleg. Toata lumea munceste. Fii bucuros ca ai un salar destul de bun. Unii te invidiaza. Tu trebuie sa-i invidiezi pe cei cu salar mai mare. Toata lumea face credite, e clar ca asa se face, alfel cum.

Si la urma urmei uite ce frumos e aici la servici. Nu trebuie sa muncesti CHIAR TOT timpul. Nu trebuie sa vii la ora fixa, este cafea si apa plata gratis. Uau! Ei, da , seara mai stai o ora doua peste program. La urma urmei ce mare lucru faceai acasa in orele astea? Oricum acasa e urat, te mai si certi ( daca ai cu cine). Lasa, uite aici macar te apreciaza cineva. Cred. Si la urma urmei, poate stai peste program ca nu ti-ai facut treaba bine, doar asta e datoria ta, nu?

Nu inteleg de ce imi fac rau singur, am momentele astea cand ma gandesc asa.. Cum ar fi daca as avea si eu bani.. sa am nu stiu asa , ceva .. un TALENT deosebit, sau .. sau .. sa-mi vina si mie o idee de asta senzationala.. maama, si sa-mi fac o firma, si sa am masini, si case. Si telefon cu Symbian 9.2. Dar e clar ca asta no sa mi se intample mie niciodata. Eu n-am talente si nici nu-mi vin idei. Plus ca presupunand prin absurd ca mi-ar veni o idee, n-as putea niciodata s-o duc la sfarsit. Pai in tara asta nu se poate face nimic. Tre sa furi, sa ai prea multi bani, sau relatii ca sa reusesti ceva. Plus ca nici singur nu pot, dar nici sa ma asociez nu e o idee prea buna, pentru ca o sa ma fure asociatul, sau o sa ma pacaleasca sau o sa ..

Lasa, uite, toata lumea e bucuroasa aici la birou. Hai ca inchid, ca vine sefa' .

Niciun comentariu: