05 octombrie 2013

Sunt acelasi

Mereu aici, la fel cum ma stii.

In acelasi loc, departe de unde eram atunci. Spunand altceva, gandind la fel. Ascultand altceva, dansand pe aceeasi muzica.

Vreau altceva, imi doresc acelasi lucruri. Acelasi lucru. Aceleasi. Acelasi.

Cointreau, Glenfiddich, Courvoisier, poftind la vinul despre care spuneam in 2009, stiind ca l-am baut in 2005 si era din 2001.

In acelasi nor de fum, ascultand aceeasi melodie la nesfarsit.

N-o sa ma(i) uit(i) niciodata. Toata viata ai sa ti-o raportezi la mine. Ai sa incerci sa ma uiti - si incercarea o sa-ti aduca aminte de mine. Pentru ca suntem acelasi. Aceleasi. Aceiasi.

Da, n-o sa ma uiti niciodata. Am sa fiu tot timpul cu tine. Ai sa fii tot timpul cu mine. Parte din tine. Parte din mine.

Si stii ca e suficient sa faci tu primul pas. E atat de usor.

Mi-e. Ti-e. E atat de greu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Din ce si cum scrii, nici tu nu ai uitat-o si nu o poti uita.
Va consumati existenta gandindu-va cum ar fi fost povestea cu un alt final. Unul nescris...Ar fi fost? Mai sunteti aceeasi?

derelict spunea...

Anonim, mi-am zis ca n-o sa mai public sau sa raspund la comentarii anonime. Fac o exceptie, comentariul tau mi se pare un strigat de ajutor.

Nu stiu cine este acea "ea" pe care ai transpus-o in postul meu, nu stiu pe cine incerci sa uiti si nu reusesti. Sau cine este acel "el" in care m-ai transpus pe mine, si care speri ca nu te-a uitat si nu te poate uita.

Postul meu este despre mine. Si despre mine. Cel care eram, care sunt, care - sper - voi fi. Daca ai sa mai citesti, in urma, este despre mine cel care scrie si cel care citeste.

Cat despre tine, nu-ti consuma existenta gandindu-te cum ar fi fost povestea cu alt final. Viata e scurta, n-o irosi pe regrete sau pe contemplarea la nesfarsit a deciziilor bune sau proaste din trecut. Daca ai luat o decizie proasta, incearca sa o indrepti. Daca nu mai poti, renunta stiind ca ai gresit si ca nu mai poti repara, si nu te pedepsi la nesfarsit. Nu merita.

Si, in ultimul rand, daca n-a fost o greseala, m-ai intrebat daca mai sunt "aceeasi". Nu sunt fata. Daca ai vrut sa scrii "aceiasi" - da! Suntem aceiasi. Doar ca ne schimbam rolurile, uneori cel care citeste devine cel care scrie. Asa cum s-a intamplat in articolul de fata.

claudia spunea...

Derelict, aparențele pot fi înșelătoare. Comentariul meu era doar o simplă constatare ce părea că se potrivește cu postul tău. Nimic altceva și nimic mai mult.